https://plus.google.com/107249543838031884615/posts/PQMiz6uACUZ
ေစာင့္စည္းျခင္း
အစစ္ အမွန္ လူပီသေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္
ေစာင့္စည္းမွဳ ရွိရေပမည္။
မည္သည့္ အရာတို႔အား မည္သို႔ေသာ
ေစာင့္စည္းမွဳ ျပဳသင့္သည္ကို ဘာသာ အယူဝါဒအလိုက္ကြဲျပားျခားနားနိုင္ေသာ္လည္း လူသားအားလံုးအတြက္
မလႊဲမေသြ မွန္ကန္ေသာ အျခင္းအရာ တို႔ကိုသာ က်ြန္ေတာ္ တို႔ ဆင္ျခင္ရွာေဖြသင့္ေပသည္။
ဤ သို႔ရွာေဖြ ရာ၌
မေကာင္းမွဳ တို႔အား
မေတြး မျကံ ျဖစ္ေအာင္ ေစာင့္စည္းျခင္း
မျပဳလုပ္ ျဖစ္ရန္ ေစာင့္စည္းျခင္း
ျပဳျပီးေသာ မေကာင္းမွဳ တို႔အား
ထပ္မံ မျပဳလုပ္ျဖစ္ရန္ ေစာင့္စည္းျခင္း ဟူ၍
ေစာင့္စည္းျခင္း၏ အနွစ္သာရ သံုးမ်ိဳး အား
မ်က္ျမင္ ထင္ရွားစြါ ျမင္ေတြ႔ရမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ဤ ေနရာ၌ မေကာင္းမွဳ ကို
အဓိပၸါယ္ အနက္ဖြင့္ဆိုရန္ လိုအပ္လာေခ်ေတာ့သည္။
ေလာက တြင္
(အလို - အယူ - အထင္ )မည္ေသာ
ဤသံုးမ်ိဳးသည္ သင့္တင့္ေသာ စိတ္ထား မရွိပါကေလာက နွင့္ လူ႔က်င့္ဝတ္
ေဂဟ စနစ္တို႔ကိုု
ဖ်က္ဆီး - ပ်က္ဆီး နိုင္သည့္ အဖ်က္လက္နက္ျကီး
သံုးမ်ိဳး ျဖစ္သည္ကိုလည္း ေတြ႔ရွိရပါသည္။
အလို ဟူသည္မွာ
မိမိ၏ လိုအင္ဆႏၵ ကိုဆိုလိုပါသည္္။
အျကင္ လူသားသည္ မိမိ၏ လိုအင္ဆႏၵ အေပၚ၌ သမာသမတ္ က်ရန္
လိုအပ္လွ၏ ။
( မေတာ္လ်ွင္ ဆင္ျခင္ ေတာ္လ်ွင္ဝင္ )
ဟူေသာ စကားအရ မသင့္ေတာ္ မတရားေသာ မိမိ လိုအင္ဆႏၵ တို႔အား ဆင္ျခင္ရန္ ေစာင့္စည္းရန္
လိုအပ္ သည္မွာ အထူးထင္ရွားသည္မို႔
လူသားတိုင္းသည္ မိမိ လိုအင္ ဆႏၵတို႔အား
မတရားေသာ လိုခ်င္ျခင္း (ဝါ) တနည္း
မတရားေသာ အလို မျဖစ္ေစရပဲ
တရားေသာ လိုခ်င္ျခင္း (ဝါ ) တရားေသာ အလို သာ ျဖစ္သင့္ လွေပေတာ့သည္။
အယူ ဟူသည္မွာ
အယူဝါဒ မ်ိဳးစံု ပါဝင္သည္ ျဖစ္ရာ
ဘာမွ မယုူ သူ နွင့္ တကြ အယူဝါဒ အသီးသီး လူသား အသီးသီး နွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ စကားရပ္ ျဖစ္ေပသည္။
သူ႔ အယူ ကိုယ့္အယူ မတူညီလွေသာ ယေန႔ေခတ္ အခါတြင္ အယူဝါဒ တို႔အား အေျခက်က် လူသားတိုင္းအတြက္
က်ြန္ေတာ္တို႔ ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာ ဆင္ျခင္ရန္ လိုအပ္လာေသာ အခ်ိန္ အခါ ပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္။
မည္သည့္ အယူဝါဒ ပင္ျဖစ္ေစ အယူဝါဒ မယူ မရွ္ိသူပင္ ျဖစ္ေစကာမူ လူသားမ်ား နွင့္ ကမၻာ ေလာက အနာဂတ္
ျငိမ္းေအးမွဳ လူသား မ်ိဳးဆက္တို႔ လူက်င့္ဝတ္ ေကာင္းမြန္မွဳ
ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ ရွိမွဳ တို႔အား ဖန္တီးသူ ျဖစ္လ်ွင္ မည္သူပင္ ျဖစ္ေစကာမူ မည္သည့္ ဘာသာ အယူဝါဒ ယူသူ ျဖစ္ေစကာမူ အယူဝါဒ မဲ႔သူ မရွိသူ ျဖစ္ေစကာမူ
ဤ သို႔ေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေသာ
အယူ ရွိသူ လူပီသေသာ အယူ ရွိသူဟု သတ္မွတ္ ထိုက္၍ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျပဳမူသူ သည္ကား ယုတ္မာေသာ အယူရွိသူ တိရစၧာန္ အယူရွိသူ ဟု သတ္မွတ္ ထိုက္ေပေတာ့သည္။
ဤသို႔ သတ္မွတ္ရာတြင္ အထူးမွတ္သားဖြယ္ရာမွာ
ျပဳေသာ သူ၏ အျပဳအမူ အေပၚတြင္သာ အေျခတည္ အေျဖထုတ္ထား၍ ထိုသူ၏ ဘာသာ လူမ်ိဳး အယူဝါဒနွင့္
လားလားမ်ွ ပက္သက္မွဳ မရွိသည္ ကို အထူး မွတ္သားဖြယ္ ျဖစ္၏။
အထင္ ဟူသည္ မွာကား လူသားတိုင္း၏
ထင္ျမင္မွဳ ကို ဆိုလိုပါသည္။
အထင္သည္ အထင္သာ ျဖစ္၍ အမွန္တရား မဟုတ္ တတ္သည္ကို က်ြန္ေတာ္တို႔သည္ ယေန႔ေခတ္ အခါ၌
ေကာင္းေကာင္းျကီး သိသင့္ ေပျပီ။
ဤ ေနရာ၌ အထင္ နွင့္ အမွန္တရား ကြာျခားလြန္း၍ သြက္သြက္ခါ မွားယြင္း တတ္ပံု မ်ားကို နမူနုာ ထုတ္ျပရေခ်က
ကမၻာ့ အေရး ျမန္မာ့ အေရး ကိစၥ မ်ားစြါ၌
မ်က္ျမင္ ထင္ရွားလွသည္ ျဖစ္ရာ စာရွဳသူ
ဆင္ျခင္ ျကည့္ပါဟု သာ ေမတၲာ ရပ္ခံရေပေတာ့မည္။
သို႔ ျဖစ္ပါ၍ အထင္သည္
အမွန္တရား မဟုတ္
အထင္သည္ အထင္သာ ျဖစ္၍ ဆင္ျခင္သံုးသပ္ရန္ အဆင့္တြင္သာ ထား၍ အထင္ကို အမွန္တရား အေနျဖင့္
မသတ္မွတ္ရန္သာ လိုရင္း ျဖစ္ေပေတာ့သည္။
ဤ အထက္ပါ အလို -အယူ - အထင္ တို႔အား ေစာင့္စည္းမွဳ ရွိသူသည္ မေကာင္းမွဳ မွ ေရွာင္ျကဥ္သူမည္၍
ေစာင့္စည္း မွဳ မရွိသူကား မေကာင္းမွဳအား
ျပဳလုပ္သူ ယုတ္မာသူ မည္ေပေတာ့သည္ ျဖစ္ေသာေျကာင့္
မိမိတို႔ တဦးခ်င္းစီ ၏ အလို - အယူ - အထင္ တို႔အား ေစာင့္စည္းျကပါစို႔ဟု တိုက္တြန္း အျကံျပဳ
လိုက္ရေပေတာ့သည္။
ေမာင္သုခ ……
No comments:
Post a Comment